ניתוח קיסרי

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #43573
    תשובה לרינה

    שלום,
    ביצוע ניתוח קיסרי כשלעצמו אינו מהווה עילה לתביעת רשלנות רפואית. במידה ולא נותר נזק לא נראה שיש טעם להיכנס לבחינת הנושא. 
    בברכה,
    עו"ד אילן זריהן

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך